Designul de ambalaj care vinde produsul

Ambalaje cu design diferitDesignul unui ambalaj, daca este creativ si orientat spre vanzarea produsului, poate fi decisiv in a transforma un „vizitator” al unui magazin in cumparator. Specialistii in design ai Fabricii De Ambalaje Exonia Holding va propun cateva sfaturi pentru ca ambalajul produsului dvs. sa fie orientat catre vanzari:

  1. Gandeste un design de ambalaj avand in minte magazinul/magazinele in care se va comercializa produsul. Daca ai creat un design de ambalaj creativ, dar nu ai probat si cum ar arata pe raft alaturi de alte produse, nu ai facut prea multe. Iata un exemplu: Ai creat o punga pentru legume congelate, dar nu ai probat cum ar arata ambalajul respectiv prin sticla semi-aburita si cu flori de gheata a combinei frigorifice din supermarket. Este fontul suficient de vizibil, sunt culorile suficient de vii? Un alt exemplu: Ai creat designul unei pungi de snacks-uri iar in coltul din dreapta sus ai adaugat o grafica despre un concurs. In unele supermarket-uri partile de sus ale produselor expuse sunt acoperite de etichetele cu preturile produselor de pe urmatorul rand. Asadar, trebuie acordata atentie si acestor factori. Ambalajul produsului tau trebuie sa iasa in evidenta in aglomeratia de zeci de mii de produse dintr-un supermarket. Responsabilitatea principala a ambalajului este sa fie observat. Ambalajul tau trebuie sa intrerupa pattern-ul de scanare al cumparatorului prin folosirea unui mix bun de fonturi, culori, umbre, tonuri, simboluri care sa atraga atentia, fara insa a fi tipator.
  2. Realizeaza designul ambalajului in functie de factorii care declanseaza achizitia pentru produsul tau. Daca nu exista astfel de informatii, atunci ar trebuie demarata o cercetare cantitativa si calitativa care sa furnizeze informatii despre „ce-i determina pe oameni sa cumpere produsul tau fata de cel al concurentei sau invers”.
  3. Designul ambalajului trebuie sa spuna totul despre produs si sa presupuna ca nimeni nu stie prea multe despre produs: Desi multe branduri presupun ca oamenii cunosc foarte bine produsul, ei bine nu este asa. Mai ales in cazul produselor noi, sa spunem ca vindeti faina de quinoa, este necesar sa le oferiti consumatorilor pe AMBALAJ informatii despre acest aliment, originea acestuia, cum se prepara, informatii nutritionale etc.
  4. Concureaza direct cu ambalajul: Toata lumea vorbeste despre diferentiere ceea ce inseamna ca si la nivelul ambalajului se aplica. In primul rand, un ambalaj de tipul „me-too” nu are succes. Cel mai bun test este sa te prefaci un cumparator nestiutor. Te asezi in fata raftului cu biscuiti si observi cum multe ambalaje incep sa semene. Totusi, unele ies in evidenta. Calitatea ambalajului este un factor, designul creativ un alt factor, dar si ce „spune” ambalajul. Daca produsul tau este diferit fata de al concurentei, are un ingredient special, aceasta informatie trebuie comunicata pe fata ambalajului, pentru ca studiile arata ca de multe ori oamenii nu pun mana pe ambalaj, si deci nu-l intorc.
  5. Creaza o zona de informatii pertinente pe ambalaj: Mai ales pentru cumparatorii grabiti (probabil un procent mare in ultima vreme) trebuie sa existe o succesiune de informatii prezentate in ordinea importantei precum categoria produsului, provenienta, ingredientele si cantitatea, astfel incat din 2 secunde de scanare cumparatorul sa stie ce pune in cos. Daca nu sunt prezentate intr-o ordine logica si ierarhica, un cumparator grabit poate trece peste acel produs alegand altul care comunica rapid.

Fabrica De Ambalaje Exonia Holding va ofera servicii de design GRATUIT prin care dvs. puteti beneficia de competentele si experienta unor designeri profesionisti specializati pe domeniul ambalajelor. Daca dvs. aveti deja un design pentru ambalaj, specialistii nostri va optimizeaza grafica functie de materialul ambalajului si alte considerente tehnice. Alege ambalajele remarcabile, alege EXONIA!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s