Ambalaje proaspete pentru produsele de curatenie

Ambalaj remarcabil pentru detergentiSectorul produselor de curatenie este un sector care inregistreaza schimbari lente la nivelul ambalajelor si conform studiilor, unele ambalaje pentru aceste produse sunt fie depasite, fie foarte asemanatoare cu orice alt produs din categorie.

Tot studiile arata ca in categoria produselor de curatenie, functionalitatea a primat mereu in fata designu-ului. O simpla vizita in supermarketuri si se poate observa cum ambalajele multor produse de curatenie seamana: aceeasi structura, grafica asemanatoare, aceleasi sisteme de deschidere/inchidere etc. O parte din brandurile din acest sector au doar o abordare de tip „me too” .

Asadar, este nevoie de o reimprospatare! Cum poti reimprospata ambalajele pentru produse de curatenie? In primul rand trebuie multa cercetare in ceea ce priveste trendurile moderne. De exemplu, studiile arata ca acum barbatii sunt cu 14 % mai implicati in activitatile de curatenie decat acum 5 ani. Iata un prim punct de plecare: Un brand se poate centra pe aceasta nisa a „barbatilor care fac curatenie” si ar putea sa exploateze acest segment. Situarea pe acest segment este un bun motiv de rebranduire a ambalajului. Poate ca brandul respectiv va face pulverizatoare de solutii de curatat geamurile sub forma de pistol, poate ca pungile de detergent vor avea masini sau fotbalisti pe ele. Toate ar insemna o imensa ocazie de diferentiere pentru producator care se poate realiza prin ambalaje.

O alta categorie de utilizatori care nu sunt targetati de aceste produse este categoria persoanelor de varsta a III-a. Totusi studiile arata ca peste 38% din persoanele de peste 50 de ani sunt raspunzatoare in mod total pentru curatenia din casa. Din nou o ocazie de targetare pe o nisa interesanta si profitabila.

Ambalajele produselor de curatenie trebuie sa arate bine nu numai pe raft, ci si acasa. Trebuie sa mentionam ca studiile asupra comportamentului consumatorilor arata ca cei mai multi oameni ascund produsele de curatenie. Acest obicei poate fi schimbat prin crearea de ambalaje interesante, cu o grafica atragatoare si potrivita target-ului. Ambalajul trebuie sa reflecte trendurile moderne…

Iata ca exemplu, un brand din categorie care cunoaste efectele benefice ale sincronizarii designului ambalajelor cu evenimente majore din viata comunitatii:

Ambalaj detergenti postat de Exonia Holding

Pentru toate acestea aveti nevoie de specialisti in ambalaje, in branding si marketing. Fabrica de ambalaje Exonia Holding este solutia! Noi furnizam ambalaje pentru detergenti, cosmetice si produse de curatenie iar echipa noastra de specialisti este pregatita oricand sa va propuna solutii remarcabile, interesante si diferite pentru produsele pe care le comercializati.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s