Ambalajul flexibil – protectie optima pentru produsele dumneavoastra

Prin natura sa, ambalajul flexibil este foarte adaptabil, iar un design inteligent poate maximiza sustenabilitatea produsului. Un design inteligent al ambalajului poate insemna un ambalaj de o marime perfecta pentru produs,clapete de reinchidere, materiale inovative  si un design atractiv, remarcabil.

Cu toate ca ambalajul flexibil are o contributie minima la impactul pe care il are pe ansamblu produsul asupra mediului, el joaca un rol crucial in extinderea la maxim a perioadei de valabilitate si in retinerea continului valoros precum arome sau uleiuri.

Cafeaua ambalata in ambalaje flexibile este in trend pentru ca poate veni sub diferite marimi, oferind posibilitatea consumatorului de a alege dintr-o gama larga. Pentru un pachet de cafea „family size”, ambalajul are o cota de mai putin de 2% din impactul total asupra mediului luat in calcul pentru intregul proces. Pentru pachetele de cafea de o portie , acele stickuri de cafea, impactul este de numai 8%, dar aduce in plus avantajul de a nu irosi deloc produsul (pentru ca se consuma dintr-o portie).

Natura ambalajului flexibil ofera posibilitatea de a cauta „forma perfecta” a ambalajului, prin combinarea beneficiilor diverselor materiale care se folosesc, in timp ce se reduce la minim cantitatea de material folosit. Introducerea de straturi subtiri de folie pentru a crea un efect de bariera poate duce la beneficii majore in ceea ce priveste prezervarea valorilor nutritionale, extinderea perioadei de valabilitate si, implicit, reducerea deseurilor.

Ambalajul flexibil este o investitie si nu un cost deoarece, ambalajul, care are o valoare mult mai mica decat produsul in sine, protejeaza produsul. Un exemplu in acest sens este ambalajul pentru branza, care are un impact de 50 de ori mai mic decat produsul in sine. Untul ambalat in ambalaj flexibil are un strat protector perfect cu un minim de material utilizat, adica aproximativ 1% din masa totala a produsului. Dar acest 1 % protejeaza ceilalti 99%. Acest 1% protejeaza ceilalti 99% foarte valorosi.

Nu in ultimul rand, trebuie sa avem in vedere calitatile estetice ale ambalajului flexibil- culorile diferite, policromia, design-ul marginit doar de imaginatia designerilor au un cuvant greu de spus. Ambalajul flexibil poate face dintr-un produs invizibil la raft, un produs remarcabil.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s