Ce impact are designul asupra ambalajului

Un studiu al INDP (Institut National du Design Packaging) despre impactul designului asupra ambalajului (unde „design” este un termen luat in sensul larg, referindu-se la o optimizare a ambalajului prin modificarea aspectului, formei, functiilor, etc.) arata urmatoarele:

  • Pentru mai mult de 9 din 10 oameni, inovatia in design poate fi masurata prin cresterea vanzarilor.
  • Mai mult de 91% din companii declara ca designul le face ambalajul mai atractiv si le diferentiaza produsele de cele ale competitiei.
  • 80%  din intervievati au dezvoltat noi ambalaje pentru produsele lor in ultimii 4 ani, 28% din ei isi schimba ambalajul cel putin o data la 2 ani.
  • 53% din respondenti resimt nevoia de cat mai multe informatii despre designul ambalajelor.

La studiu au participat 290 de companii din care 71% sunt furnizori de ambalaje. Alaturi de acestia au mai participat la studiu si companii care produc masini de ambalat si companii care produc materii prime pentru ambalaje.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s